Distribusiya

Distribusiya

Tələbatın, xərclərin dəyişməsi və digər amillər səbəbindən distribusiya şirkətləri inventar və təchizat zəncirini idarə etməkdə çətinliklərlə üzləşirlər. Müasir bazarın tələblərinə cavab verməyən köhnə sistemləri isə müəssisə resurslarının planlaşdırılması (ERP) proqramı əvəz edir. ERP müştəri, təchizatçı və avadanlıqlarla bağlı məlumatları qeydə alaraq proseslər və trendlər üzərində tam şəffaflıq təmin edir. Beləliklə, ERP sistemi distribusiya idarəçiliyini bir çox yöndən təkmilləşdirə bilər.

- Satış sifarişlərinin əl ilə işlənməsi səhvlərə səbəb ola bilər. Logix proqramı bu prosesi avtomatlaşdıraraq satış və sifarişlərini hazırlayır.  



- Logix qaydalar təyin edərək, müxtəlif anbarları və birbaşa çatdırılmaları idarə edir və gecikmələrin qarşısını alır.  



- Bu sistem sayəsində distribusiya şirkətiniz sifarişdən məhsul çatdırılmasına qədər bütün tələbləri daha tez və səmərəli yerinə yetirə bilər.  



- Logix sistemi sifariş və ödəniş proseslərini tamamilə avtomatlaşdırır, insan müdaxiləsinə ehtiyac qalmır.  



- Çatdırılma vaxtlarını yaxşılaşdırmaq və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün Logix ehtiyatda olan, tranzitdə olan və yenidən sifariş edilməli inventar haqqında məlumatı təmin edir və geri qaytarılan məhsulları izləyir.  



- Logix proqramı xərcləri azaldır, qəbulu, daxil etmə və sifariş yerinə yetirmə proseslərini optimallaşdırır.



  - Logix ilə avtomatlaşdırma müştəriləri daha sürətli xidmət, düzgün çatdırılma və sifarişin icrası prosesində yaranan problemlərin tez həll olunması ilə təmin edir.  



- Mövcud məlumatlar real vaxtda yenilənir, təchizat və distribusiya zəncirində xərclərə nəzarət imkanı verir.  



- Logix istifadəçiləri sifariş statusuna, endirimlər və promosiyaların tətbiqinə dair qaydalar təyin edə bilər. Stokun real zamanda statusuna, cari qiymət və çatdırılma məlumatlarına real vaxtda əlçatanlıq təmin olunur.  



- Logix ilə geniş satış təhlili hesabatlarına asanlıqla nail olacaqsınız.



 



 


Logix sisteminin üstünlükləri, distribusiya işini asanlaşdırır və biznesin inkişafına imkan yaradır. Avtomatlaşdırma ilə əl əməyinə ehtiyac qalmır və potensial səhvlərin qarşısı alınır. Bütün proseslər bir monitor üzərindən izlənir və gecikmələrin qarşısı alınaraq sifarişlərin düzgün icra olunması təmin edilir. Qısaca, distribusiya sahəsində tam nəzarət üçün Logix proqramı ən yaxşı seçimdir.