Turizm

Turizm

Logix sistemi, turizm sahəsində bir neçə prosesi birləşdirərək, rezervasiyalar, inventar idarəetməsi, mühasibatlıq və insan resurslarını optimallaşdırmağa kömək edir. Bu, səmərəliliyi artırır və səhvləri azaldır. Həmçinin, Logix texnologiyası, turizm şirkətlərinin müştərilərlə əlaqələrini tam şəkildə izləyərək daha yaxşı müştəri xidməti göstərmələrinə dəstək olur. Hər bir turizm şirkətinin sadə və effektiv proseslər üçün Logix proqramına ehtiyacı var.

Logix turizm sahəsində hansı funksiya və üstünlükləri təklif edir?



✔ Logix, şirkətlərə müştərilərin tələblərinə uyğun xidmət və məhsul fərdiləşdirmə imkanı verir.



✔ Logix proqramı, məşğulluq dərəcələri, orta gündəlik qiymətlər və hər mövcud otaq üzrə gəlir kimi əsas göstəriciləri real vaxtda izləməyə imkan tanıyır.



✔ Logix, turizm şirkətlərinin inventarlarını daha səmərəli idarə etmələrinə kömək edərək, ehtiyatların səviyyəsini və istehlak tendensiyalarını izləməyə imkan verir.



✔ Sistem, turizm şirkətləri tərəfindən istifadə olunan digər sistemlərlə, məsələn, satış nöqtəsi (POS), müştəri əlaqələri idarəetmə (CRM) və onlayn rezervasiya sistemləri ilə uyğun gəlir.



✔ Logix platforması, e-poçt marketinqi və loyallıq proqramları kimi müştəri əlaqələrini gücləndirmək və fərdiləşdirilmiş marketinq kampaniyaları üçün alətlər təklif edir.



✔ Logix ERP sistemi, turizm şirkətlərinin tələbi proqnozlaşdırmasına və uzunmüddətli planlar qurmasına kömək edir.



✔ Logix sistemi, tələbin zamanla necə dəyişəcəyinə dair məlumatlar verərək, qiymət, işçi heyəti və inventar haqqında ağıllı qərarlar qəbul etməyə kömək edir.



✔ Turizm şirkətlərində, müxtəlif şöbələr və ofislər arasında əlaqə inkişaf etdirilir.



✔ Logix, məlumat mübadiləsi üçün vahid bir platforma təqdim edərək, bütün işçilərin eyni iş prosesini izləməsini təmin edir.



✔ Logix sistemi, mühasibatlıq əməliyyatlarını avtomatlaşdırır, xərc və gəlirə real vaxtda nəzarət edərək turizm sektorunun maliyyə idarəçiliyini daha effektiv edir.


Logix sistemi turizm sahəsində məhsuldarlığın artması, müştəri xidmətinin yüksəlməsi, real vaxtda məlumatların əldə edilməsi və xərc azaldılması kimi faydalar təqdim edir. ERP sistemi, turizm şirkətlərinin sürətlə dəyişən bazarda rəqabət qabiliyyətini artırmasına kömək edir.